The Group, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, a rulat anul trecut afaceri de 81,1 mil. euro, in scadere fata de anul anterior, cand a avut rulaje de 108,2 mil. euro.
"Bilantul anului 2009 dovedeste ca si industria noastra a fost afectata de convulsii. Anul trecut nu am pierdut niciun client. The Group si-a sporit portofoliul fiecarei companii prin adaugarea unor clienti foarte activi, compensand diminuarea generala a bugetelor si sporindu-si astfel cota de piata in cadrul industriei. In 2009 am invatat cu totii ce inseamna regresul la nivel mondial, dar am mai invatat ca performanta se poate consolida chiar si in context subred", spune Mihaela Nicola, CEO al The Group.
The Group este cel mai mare holding independent de comunicare, infiintat in urma cu cinci ani de Mihaela Nicola si Zoltan Szigheti. Anterior infiintarii agentiei, cei doi au condus operatiunile Ogilvy Romania. Grupul include 15 companii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale si are 160 de angajati. The Group gestioneaza comunicarea pentru peste 70 de branduri locale si internationale, avand drept clienti companii precum Avon, Disney, Cosmote, Henkel, Hochland, Ikea, Milupa, Terapia, Wizz Air.
"Anul pe care il parcurgem se anunta si el precaut din perspectiva investitiei in publicitate", mai spune Nicola.
Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, O research, My Media, The Media Partnership, Navidoo si BrandsOn.
Grupul de comunicare este primul de pe piata locala care isi anunta oficial rezultatele. Piata media a inregistrat anul trecut cea mai puternica scadere din ultimii ani, estimarile aratand un minus de 30-40% fata