Bugetarii care vorbesc la telefon 24 de ore săptămânal sunt favorizaţi de Ministerul Muncii în alcătuirea grilelor de evaluare a categoriilor profesionale expuse la riscul unor îmbolnăviri. Astfel, angajaţii din call-center sunt pe poziţia a doua în categoriile de risc de îmbolnăvire profesională. Pe primul loc se află bugetarii care au o "expunere frecventă şi neprotejată la elemente, umiditate, materiale murdare sau condiţii anormal de incomode sau climat incomod la locul de muncă". Aşa se arată într-un document de lucru al Ministerului Muncii, privind modificările aduse Legii unitare a salarizării.
Pe cea de-a treia poziţie, din punct de vedere al riscului profesional, urmează salariaţii a căror "expunere sporită la niveluri sporite de risc pentrusine sau pentru alţii, în situaţii în care există şi un risc de îmbolnăvire gravă".
Sursa: cotidianul.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Bugetarii care vorbesc la telefon 24 de ore săptămânal sunt favorizaţi de Ministerul Muncii în alcătuirea grilelor de evaluare a categoriilor profesionale expuse la riscul unor îmbolnăviri. Astfel, angajaţii din call-center sunt pe poziţia a doua în categoriile de risc de îmbolnăvire profesională. Pe primul loc se află bugetarii care au o "expunere frecventă şi neprotejată la elemente, umiditate, materiale murdare sau condiţii anormal de incomode sau climat incomod la locul de muncă". Aşa se arată într-un document de lucru al Ministerului Muncii, privind modificările aduse Legii unitare a salarizării.
Pe cea de-a treia poziţie, din punct de vedere al riscului profesional, urmează salariaţii a c