"Situaţia nu va rămâne aşa!", "Meritaţi să fiţi daţi în judecată!", "De ce nu ne informează nimeni?" sunt numai câteva dintre strigătele românilor revoltaţi de pe aeroportul Băneasa, nemulţumiţi de felul în care compania Blue Air a gestionat amânarea unei curse Bucureşti-Bruxelles.
Haosul creat în traficul aerian de erupţia vulcanică din Islanda a păgubit atât companiile de zbor cât, mai ales, clienţii acestora. Numai pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Capitală, în cursul zilei de vineri, 16 aprilie, peste 1.500 de persoane au umplut sălile de aşteptare în speranţa că vor decola către destinaţia pentru care aveau biletele cumpărate. Situaţia este similară şi pe aeroportul din Cluj Napoca şi pe Aeroporul Internaţional "Aurel Vlaicu", din Bucureşti.
În ceea ce priveşte pasagerii, aceştia au înteles evenimentul natural neprevăzut care a generat perturbarea traficului aerian, dar s-au arătat profund nemulţumiţi de felul în care operatorii curselor au gestionat situaţia.
Ba mai mult, o cursă Blue Air care trebuia să plece către Bruxelles joi, 15 aprilie, la ora 15.30, le-a creat mari probleme pasagerilor pe aeroportul Băneasa.
"Meritaţi să fiţi daţi în judecată!"
Clienţii Blue Air au avut de suportat ore în şir de aşteptare, lipsa oricărei informaţii oficiale oferită de operatorul aerian, decolarea către o altă destinaţie şi întoarcerea din drum după numai 15 minute de zbor din cauza mirosului de fum care umplea bordul avionul. Toate acestea plus indiferenţa reprezentanţilor companiei faţă ce cerinţa îndreptăţită a pasagerilor de a fi informaţi asupra celor întâmplate au încins spiritele pe aeroportul Internaţional "Aurel Vlaicu", din Bucureşti.
Victoria, din Bucureşti, în vârstă de 43 de ani, este unul dintre pasagerii care trebuiau să plece ieri către Bruxelles. Aflată în incinta aeroportului de câteva ore bune, ea a primit c