Compania Nationala Posta Româna (CNRP) pune la dispozitia clientilor ING Asigurari de Viata, prin intermediul a peste 580 de subunitati postale din întreaga tara, serviciul de încasare a contravalorii în lei a politelor de asigurare emise de ING Asigurari de Viata, informeaza CNPR, citata de Agerpres. Pentru efectuarea platilor, clientii se pot prezenta la oricare subunitate postala, indiferent de domiciliu, cu foaia de depunere emisa de asigurator, care contine un cod de bare. Acestia au posibilitatea de a achita orice suma, iar dupa efectuarea tranzactiei, vor primi o chitanta semnata si stampilata de lucratorul postal. Posta Româna detine cea mai mare infrastructura de retail reprezentata de peste 7.000 de subunitati postale dintre care 1.200 sunt informatizate. Aproape 2.000 de POS-uri plasate în oficii postale, inclusiv în zone rurale, fac operatiuni de încasare facturi. Infrastructura de retea este structurata la nivel local, regional si central si este pregatita sa preia de la agentii economici servicii si operatiuni specifice ale pietei financiare/IT/comunicatii.
Compania Nationala Posta Româna (CNRP) pune la dispozitia clientilor ING Asigurari de Viata, prin intermediul a peste 580 de subunitati postale din întreaga tara, serviciul de încasare a contravalorii în lei a politelor de asigurare emise de ING Asigurari de Viata, informeaza CNPR, citata de Agerpres. Pentru efectuarea platilor, clientii se pot prezenta la oricare subunitate postala, indiferent de domiciliu, cu foaia de depunere emisa de asigurator, care contine un cod de bare. Acestia au posibilitatea de a achita orice suma, iar dupa efectuarea tranzactiei, vor primi o chitanta semnata si stampilata de lucratorul postal. Posta Româna detine cea mai mare infrastructura de retail reprezentata de peste 7.000 de subunitati postale dintre care 1.200 sunt informatizate. Aproape 2.000 de POS-uri