Plimbăreţi. Tudor şi Mădălina, într-una din excursiile lor
Disperat. Tudor şi-a imprimat pe tricou anunţul prin care caută de lucru Tudor Buzle căuta un loc de muncă de aproape un an, când a auzit anunţul companiei irlandeze. Firma avea nevoie de cupluri romantice şi comunicative, care să se înscrie într-o competiţie pentru una din cele mai bune job-uri din lume: testarea destinaţiilor pentru petrecerea unei luni de miere de vis.
"Am trimis sute de CV-uri la diverse firme care anunţau angajări. Am aplicat şi pentru job-uri sub pregătirea mea, dar nu am primit nici măcar un telefon, pentru a fi chemat la interviu", spune tânărul care, în final, a decis să-şi promove imaginea imprimându-şi CV-ul şi anunţul că e în căutarea unui loc de muncă pe tricou.
Înscrişi pe ultima sută de metri
Despre competiţia lansată de compania irlandeză a auzit la radio. Cei interesaţi trebuiau să creeze un filmuleţ video de 80 de secunde în care să explice de ce sunt cel mai bun cuplu pentru acest job şi de ce ar fi Irlanda cea mai bună destinaţie pentru o nuntă sau o călătorie în luna de miere.
"Am auzit la radio, cu o zi înainte de termenul stabilit pentru a trimite filmuleţul. Ne-am grăbit foarte tare, am reuşit să trimitem filmuleţul cu cinci minute înainte de a se închide aplicaţia. Trebuia să ne prezentăm ca şi cuplu şi să prezentăm Irlanda ca şi destinaţie turistică din punctul nostru de vedere", povesteşte Tudor.
Fiecare vot contează
În total, 30.000 de cupluri din toată lumea au aplicat pentru slujba anului, iar săptămâna trecută, tinerii orădeni au descoperit că sunt printre cei 50 de semifinalişti dintre care, pe 23 aprilie se va alege câştigătorul concursului, în funcţie de voturile primite pe internet.
"Până duminică seara se mai poate vota. Avem nevoie de tot ajutorul posibil pentru a putea reprezent