In 17 ani de cand emite pe piata locala, postul de radio ProFM a lansat 24 de radiouri online si o retea de 44 de statii in licee, centre universitare si malluri si se pregateste sa atace piete noi.
"Vom incerca sa venim cu lucruri noi, atat pe piete noi, cat si pe pietele pe care noi le-am descoperit in Romania in ultimii ani, si vorbim despre evenimente, malluri, scoli, streamuri online. Vom lansa noi streamuri, in functie de preferintele publicului, dar si de evenimente", spune Cristi Schnebli (38 de ani), directorul general al Radio Pro ce cuprinde ProFM si Info Pro.
De exemplu, anul trecut ProFM a dedicat un post de radio regelui muzicii pop Michael Jackson, iar de curand a mai lansat unul dedicat legendarei trupe AC/DC care va sustine un concert la Bucuresti pe 16 mai.
ProFM are 24 de radiouri online, iar Schnebli spune ca strategia este de a nu se opri aici.
"Este foarte clara directia in care se indreapta toata media, nu numai radioul, si vorbim aici despre online. Tocmai de aceea, faptul ca noi suntem deja prezenti in acest mediu si ca am anticipat aceasta directie nu poate decat sa ne bucure. Radioul este un canal media mobil, iar internetul este, in momentul de fata, mai mult static. Inca mai putem spune ca internetul nu poate tine pasul cu radioul", mai spune Cristi Schnebli.
In 2006, ProFM lansa proiectul ProFM'sCOOL, prima retea de radiouri din licee care in prezent numara peste 35 de statii, dintre care 16 sunt in Bucuresti, un an mai tarziu extinzand reteaua si in universitati cu trei statii care functioneaza in Bucuresti, Cluj si Targu Mures.
Urmatorul pas a fost extinderea conceptului si in malluri, unde ProFM este prezent cu sase statii in Bucuresti, Iasi si Oradea. "Radiourile de mall reprezinta una dintre multele extensii ale ProFM. In Occident este ceva normal ca fiecare mall sa aiba propria statie radio, prin