În 2009, şansele ca un zbor comercial să sfârşească tragic au fost mai puţin de unu la un milion, conform datelor ICAO. Mai exact, 0,71 avioane pierdute la un milion de zboruri în toată lumea, adică 685 de victime dintr-un total de 2,3 miliarde de pasageri. În 1945, primul an de statistici, fuseseră 247 de victime la doar nouă milioane de pasageri. De atunci, aviaţia a învăţat din fiecare dintre miile de greşeli.
Acum, fiecare dintre avioanele de generaţie nouă are o medie de câteva milioane de zbor până la un accident catastrofal (hull loss). Această statistică nu ia în calcul atacurile teroriste.
Mai multe, pe www.riscograma.ro.
În 2009, şansele ca un zbor comercial să sfârşească tragic au fost mai puţin de unu la un milion, conform datelor ICAO. Mai exact, 0,71 avioane pierdute la un milion de zboruri în toată lumea, adică 685 de victime dintr-un total de 2,3 miliarde de pasageri. În 1945, primul an de statistici, fuseseră 247 de victime la doar nouă milioane de pasageri. De atunci, aviaţia a învăţat din fiecare dintre miile de greşeli.
Acum, fiecare dintre avioanele de generaţie nouă are o medie de câteva milioane de zbor până la un accident catastrofal (hull loss). Această statistică nu ia în calcul atacurile teroriste.
Mai multe, pe www.riscograma.ro.