Mâine trebuie să fiu înapoi în Satu Mare. M-am uitat pe site-ul CFR ca să văd dacă s-au mai schimbat orele de pornire, nu. S-a schimbat însă ceva, orele cât durează călătoria şi aflu că acum acceleratul face 15 ore până în Satu Mare iar rapidul 13 ore. Asta dacă am noroc şi nu intervine ceva pe parcurs, înainte, când cică ambele trebuiau să facă 12 ore până la Satu Mare, făceau de fapt 13, 14. Deci probabil că şi acum voi avea puţină întârziere dar, la 13 ore parcă mai contează o oră în plus.
Mă simt ca în bancul acela cu frumoasa din pădure (nu pentru că m-aş crede vreo frumoasă, aşteptaţi, nu săriţi) care se trezeşte în platul ei de peste 7 mări şi 7 zări, de peste 7 ţări şi 7 oceane şi exclamă “Să-mi bag…ce departe stau!” deşi, 700 de km nu ar trebui să fie o problemă atât de mare, mai ales într-o ţară din lumea civilizată. La noi însă şoselele sunt ferfeniţă şi căile ferate îşi ies din şine din cauza “sistemului”.
Un bilet până la Satu Mare, dus, cu trenul, costă aproape 2 milioane, unul cu avionul, dacă faci rezervare din timp poate să fie 3 milioane dus-întors, dar n-am făcut rezervare din timp aşa că merg cu trenul, scump şi prost, ce-i drept la clasa I, în speranţa că aşa apuc să dorm măcar jumătate din drum (chiar dacă la un moment dat trenul sfidează aproape legile fizicii şi parcurge o distanţă de câţiva km înclinat într-un unghi incert şi care mie mi se pare periculos). Noroc cu Margareta Pâslaru, mă pot amuza încercând să cânt la noapte piesa ei după principiul “dacă eu nu dorm, nu doarme nimeni!”
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Mâine trebuie să fiu înapoi în Satu Mare. M-am uitat pe site-ul CFR ca să văd dacă s-au mai schimbat orele de pornire, nu. S-a schimbat însă ceva, orele cât durează călătoria şi aflu că acum acceleratul face 15 ore până în Satu Mare iar rapidul 13 ore. Asta dacă am noroc şi nu intervine ceva pe p