Lansat în urmă cu trei ani şi jumătate, Nissan Note nu este prea cunoscut pe piaţa românească a clasei B, lucru oarecum de mirare câtă vreme maşina respectă câteva dintre principiile de bază ale unui automobil de oraş. Construit "în familie" pe aceeaşi platformă cu Renault Clio III şi Renault Modus, Note seamănă bine, mai ales în partea frontală, cu Tiida, pentru ca, observat din lateral, să sugereze o alură de MPV.
De altfel, întregul design exterior păstrează tradiţia Nissan, care pune accent pe obţinerea de maximum de spaţiu la interior, oferind confort pasagerilor peste concurentele din acelaşi segment (cum ar fi Ford Fusion, de exemplu).
Dacă pe dinafară Note arată corect şi interesant, lucrurile capătă altă dimensiune, la propriu, în interior. Pasagerii beneficiază de spaţiu arhisuficient. În spate pot lua loc chiar şi doi adulţi de 1,90 m, asta fără ca şoferul şi călătorul din dreapta să stea cu genunchii la gură, având scaunele date la maximum în faţă. Mai mult, tot pe ideea sporirii confortului, bancheta este mobilă, ceea ce permite reglaje suplimentare pentru pasagerii din spate.
În caz de nevoie, aceeaşi banchetă se poate rabata, oferind un volum al portbagajului de 1.332 de litri. În mod normal de exploatare, portbagajul se mai poate compartimenta în două moduri, printr-o placă de separare "easy-clean".
Planşa de bord şi consola centrală ţin pasul cu restul maşinii prin calitatea foarte bună a materialelor şi designul adecvat, dar fără să ofere lucruri ieşite din comun. Există radio cu CD cu şase boxe, Bluetooth, comenzi audio pe volan şi computer de bord. Tot la plusurile de la interior trebuie nominalizat şi sertarul existent sub scaunul însoţitorului din dreapta, care are un volum de zece litri. Mai pe româneşte, suficient pentru a ţine acolo o pereche de pantofi, plus alte mărunţişuri.
Modelul t