Adrian Dinu, director general în cadrul SAS Grup, unul dintre principalii jucători pe piaţa locală de sisteme de monitorizare prin GPS, ne-a acordat cu amabilitate un interviu. Aflaţi din răspunsurile sale obiectivele companiei în 2010 precum şi cum pot companiile să înregistreze reduceri de până la 50% a cheltuielilor de transport.
* Interviu cu Adrian Dinu, director general în cadrul SAS Grup
Reporter: Cum merg vânzările SAS Grup, în condiţiile în care industria auto a fost printre cele mai afectate de criză?
Adrian Dinu: Compania S.A.S Grup este liderul pieţei româneşti de sisteme de monitorizare prin GPS şi deţine în portofoliul său trei categorii de soluţii: SAS Fleet Pro, soluţia profesională pentru managementul flotelor auto, SASLocator, sistem pentru monitorizarea autoturismelor (personale sau de companie) şi, res-pectiv, SASTracker, localizator universal personal.
SAS Fleet Pro, lider pe segmentul său de piaţă, este o soluţie de management al flotelor auto care conduce la reducerea cheltuielilor de trans-port şi la îmbunătăţirea distribuţiei/ livrărilor, fiind în acelaşi timp un instrument de management efectiv al flotelor auto: managementul flotelor care cuprind sute de vehicule nu este deloc uşor, ci implică un efort considerabil. În consecinţă, fiind o soluţie cu atât de multe funcţionalităţi este şi foarte solicitată: aproximativ 80% din veniturile companiei au provenit în anul precedent din comercializarea echipamentelor şi abonamentelor SAS Fleet Pro. În continuare, cererea pe acest segment de produs estimăm că va creşte semnificativ, cu minim 35%, deoarece criza economică a accentuat necesitatea unui control sporit asupra costurilor de transport, iar prin implementarea unor astfel de sisteme, companiile pot înregistra reduceri de până la 50% a acestei categorii de cheltuieli.
Reporter: Ce a însemnat criza pentru S