Relu, cum îi spun prietenii, nu a făcut studii în domeniul artei, dar tânărul a vrut să îşi exprime talentul print-un alt fel de artă - aerografierea motocicletelor sau automobilelor.
Aurelian a venit în Capitală la scurt timp după ce a terminat armata la Tulcea. „M-am angajat la o firmă din Bucureşti, unde am muncit timp de trei ani. Am lucrat în vânzări, ca şofer, la montaje. Umpleam duba şi plecam în ţară şi distribuiam purificatoare pentru fumul de ţigară", îşi aminteşte Relu.
Tânărul airbrush-artist spune că aerografierea nu se compară cu ceea ce se învaţă la o şcoală de artă. „Aerografierea este foarte grea. Trebuie să ai o pasiune pentru aerograf, chiar să-ţi doreşti să realizezi ceva cu el, altfel nu ai cum să faci o operă pe motociclete sau pe caroseriile maşinilor", explică tânărul.
Relu a început să picteze de supărare, în timpul liceului. Ca orice adolescent, el a făcut ceva năzbâtii, iar părinţii lui au aflat şi l-au pedepsit. „De supărare, am început să mâzgălesc. Aveam un prieten care era rocker şi îmi plăcea cum desena cranii şi toate nebuniile pe care le vedeam noi pe coperţile casetelor cu muzică rock. Şi am început şi eu să mâzgălesc astfel de chestii şi de acolo am fost atras spre partea cu pictura", mărturiseşte Aurelian.
Inspirat de Discovery
„Într-o seară mă uitam pe Discovery şi l-am văzut pe Mike Lavalle cum aerografia o temă pe trei piese - o maşină, un elicopter şi o şalupă - cu flăcări reale. De acolo am început să mă gândesc să fac şi eu asta", povesteşte Relu.
Din primul lui salariu, Aurelian şi-a cumpărat un aerograf şi un compresor. „Nu ştiam ce sunt alea. Le-am încercat, am băgat în casă capota maşinii şi am început să mâzgălesc. După care am pus pe forumuri ceea ce am desenat şi de acolo a plecat toată nebunia", mărturiseşte tânărul.
„Space-Van", primul client
Aurelian a început să studi