Ancheta Consiliului Concurenţei privind scumpirile repetate ale carburanţilor este aproape de final. Oficialii vorbesc deja despre o posibilă îngheţare a preţurilor după ce Bulgaria a reuşit acest lucru. Mingea este însă la Guvern, care este singurul care ar putea bloca evoluţia preţurilor. Iulian Iancu, preşedintele Comisiei de Industrii din Camera Deputaţilor, arăta că preţurile carburanţilor ar putea fi îngheţate, doar în condiţiile în care Guvernul ar lua o măsură care să se aplice tuturor companiilor petroliere din ţară, nu doar celor care sunt dispuse să îngheţe preţul la pompă.
Pe de altă parte, Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România solicită stoparea creşterii preţului carburanţilor. Potrivit acesteia, în 2010 transportatorii rutieri au înregistrat o creştere a preţului la carburanţi (motorină) în România cu circa 30%.
La Timişoara, însă, transportatorii rutieri nu au depus plângeri în acest sens. “Unii dintre transportatori ne-au transmis verbal nemulţumirile lor, se mai plâng, spunând că e gravă situaţia, dar dacă nu ies în stradă înseamnă că nu le-a ajuns cuţitul la os sau nu sunt uniţi. Nu a depus nimeni la noi plângeri, în mod oficial”, ne-a declarat şi Adrian Cota, şeful Biroului Regional Timişoara al U.N.T.R.R. Ancheta Consiliului Concurenţei privind scumpirile repetate ale carburanţilor este aproape de final. Oficialii vorbesc deja despre o posibilă îngheţare a preţurilor după ce Bulgaria a reuşit acest lucru. Mingea este însă la Guvern, care este singurul care ar putea bloca evoluţia preţurilor. Iulian Iancu, preşedintele Comisiei de Industrii din Camera Deputaţilor, arăta că preţurile carburanţilor ar putea fi îngheţate, doar în condiţiile în care Guvernul ar lua o măsură care să se aplice tuturor companiilor petroliere din ţară, nu doar celor care sunt dispuse să îngheţe preţul la p