Daca primele televizoare 3D aduse pe piata locala de catre LG Romania s-au vandut deja, iar concurentii de la Panasonic estimeaza ca produsele 3D vor deveni mass market in aproximativ trei ani, Taiju Ishikawa, branch manager al Sony in Romania afirma ca ar fi “dragut” ca acest lucru sa se intample intr-adevar in urmatorii doi-trei ani.
Producatorul japonez de electronice Sony va lansa televizoarele 3D Bravia HX800 (foto) la nivel mondial in iunie, insa data exacta pentru lansarea produselor si in Romania nu a fost inca stabilita.
Ishikawa a precizat insa ca acest lucru se va intampla la inceputul verii, in timpul Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud, care va debuta pe 11 iunie si se termina in aceeasi zi a lunii iulie.
Sony si FIFA vor filma in premiera 25 de partide de fotbal din cadrul Campionatului Mondial in format 3D.
Deocamdata nu se stie pretul televizoarelor, ochelarilor sau a playerelor 3D Blu-ray si nici locurile in care acestea vor fi comercializate in Romania.
”Este greu de spus in cat timp aceasta tehnologie va avea succes, dar ar fi dragut daca ar deveni mass market in doi, trei ani”, a raspuns Taiju Ishikawa, rugat sa comenteze opinia oficialilor Panasonic, care considera ca 3D-ul poate deveni populara pana la finalul lui 2013 in tara noastra.
La inceputul lui februarie managerul Sony afirma pentru Wall-Street ca, desi “tehnologia 3D este un segment care atrage tot mai multi producatori de electronice, dar si din zona de mass-media si divertisment, in Romania lipsa de continut si de echipamente sunt cateva dintre barierele care ar putea face ca televizoarele 3D sa nu aiba un succes imediat”.
Sony se bazeaza insa pe filmele produse de compania Sony Pictures Entertainment si pe continutul audio realizat de Sony Music.
Deocamdata in Romania sunt disponibile pana in cinci filme in format 3D, dar in