Cele mai bune reclame „cu cap” s-au adunat toate într-un spectacol de Jean-Marie Boursicot, produs de Dan Chisu si s-au derulat în fata târgumuresenilor, sâmbata noaptea, pe marele ecran al Cinematografului „Arta”. Devoratorii de publicitate, care au ocupat cu putin peste jumatate din sala cinematografului, s-au adapostit o noapte întreaga de norul cenusiu ce se „plimba” deasupra tarii noastre, refugiindu-se-n reclame bine-facute si stand up comedy.
Responsabilul cu buna-dispozitie de la începutul spectacolului si din pauze a fost comedianul Tibi Neuronu’, care a avut grija ca toata lumea sa se destinda, facând glume si pe seama celor prezenti. De la diferentele dintre barbat si femeie în toate ipostazele sau „cum sa agata mai nou în cluburi”, pâna la „unflatii” de la salile de culturism sau glumele despre sex, toate însumând un stand up comedy ce a „prins” pe toata lumea. Dupa fiecare repriza de stand up comedy a urmat o repriza de reclame care dura aproximativ doua ore. Reclamele cu sinucigasul „Creme Egg”, „What’s Up”-ul de la Bud Light sau reclamele de la „Durex” au fost deliciul noptii. Era de ajuns sa înceapa reclamele pentru ca „devoratorii de publicitate” sa izbucneasca în râs. Reclame subtile pentru oameni cu mintea deschisa, din anii ’50 si pâna astazi. „Noaptea Devoratorilor de publicitate”, o noapte alba pentru cei ce au stiut sa aprecieze.
Cele mai bune reclame „cu cap” s-au adunat toate într-un spectacol de Jean-Marie Boursicot, produs de Dan Chisu si s-au derulat în fata târgumuresenilor, sâmbata noaptea, pe marele ecran al Cinematografului „Arta”. Devoratorii de publicitate, care au ocupat cu putin peste jumatate din sala cinematografului, s-au adapostit o noapte întreaga de norul cenusiu ce se „plimba” deasupra tarii noastre, refugiindu-se-n reclame bine-facute si stand up comedy.
Responsabilul cu buna-dispozitie d