Pene de curent, căderi de tensiune, nervi şi frustare. Cu o reţea electrică depăşită, cu un oraş care a crescut mult prea repede, numărul celora care au avut probleme cu furnizorul de curent electric este în continuă creştere.
Teoretic, fiecare plângere depusă la Protecţia Consumatorului Timiş ar trebui să fie analizată de un inspector al instituţiei. Cum valul nemulţumirilor e mare, controalele ajung să se facă în mare grabă, astfel că cei reclamaţi ajung să scape de probleme. Cu toate întreruperile de luna aceasta, Enel nu a încasat nicio amendă.
Cu telefoanele înroşite de cei care se plâng, reprezentanţii Enel spun că, în curând, toate problemele ar trebui să dispară din cauza investiţiilor. „În zona Banat, incluzând şi judeţul Timiş, se află în derulare un amplu program de modernizare a reţelei electrice în scopul creşterii calităţii serviciului de distribuţie şi a reducerii considerabile a numărului de întreruperi. De altfel, Enel investeşte peste 700 de milioane de euro în reţeaua electric", a spus Florentina Bujor, ofiţer de presă al Enel. Până atunci însă pagube tot continuă să fie provocate.
Cum poţi să îţi recuperezi banii în cazul obiectelor electro-casnice stricate sau avariate în urma penei de curent? Persoana în cauză formulează o sesizare la adresa Enel Energie pe care o poate depune personal, transmite prin fax sau prin poştă, la sediul societăţii. Termenul de notificare este de cel mult 5 zile lucrătoare de la data apariţiei şocului de tensiune care a produs deteriorarea unor receptoare electrice.
Este convocată Comisia de constatare şi analiză, care în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea sesizării va face demersurile necesare pentru analizarea evenimentelor care au dus la deteriorarea aparatelor electrocasnice, deplasându-se şi la domiciliul petentului.
Consumatorul trebuie să permită accesul co