Vânzările au avansat şi au început să se facă angajări în acest sector
Totuşi, atât timp cât rata şomajului va fi ridicată, restaurantele vor continua să aibă de suferit
Yum Brands: Această industrie se confruntă în continuare cu multe provocări, dar ne îndreptăm în direcţia bună
Restaurantele din Statele Unite încep să vadă semnele unei posibile reveniri, după ce în 2009 a fost un an destul de dificil pentru această industrie. Astfel, vânzările unor restaurante au crescut în ultimele luni, iar în această industrie au fost angajate sute de persoane, relatează New York Times.
"Nu există nicio întrebare legată de această revenire", a declarat Harry Balzer, analist în cadrul firmei de cercetare a pieţei NPD Group. Acesta a mai spus că, în luna martie, vânzările restaurantelor pe care NPD Group le analizează au crescut cu 1 punct procentual, comparativ cu martie 2009. Chiar dacă, această valoare este foarte mică, este importantă în contextul în care restaurantele au avut rezultate negative timp de 10 luni consecutive. Harry Balzer a mai afirmat că majoritatea restaurantelor au început să înregistreze profit.
Cu toate acestea, un număr mare de directori şi proprietari de restaurante sunt de părere că această revenire va fi destul de lentă şi grea.
Consumatorul este încă atent la cheltuieli
"Acum, vedem mai mulţi oameni care vin la restaurant", a declarat Larry Reinstein, director executiv al Fresh City, adăugând că, totuşi, consumatorul este încă atent la cheltuieli.
Acesta a mai explicat că, atât timp cât rata şomajului va fi ridicată, restaurantele vor continua să aibă de suferit.
John S. Glass, analist la Morgan Stanley, consideră că creşterea vânzărilor din industria restaurantelor, concomitent cu avansul din retail reprezintă un semn al revenirii încrederii consumatorilor. În 2009, vânzările din acea