Internetul şi televiziunea digitală vor stimula evoluţia abonamentelor integrate
Pachetele triple play vor fi motorul de creştere a pieţei de telecomunicaţii în acest an
Românii vor continua să se îndrepte către abonamentele integrate, de internet, televiziune şi telefonie (triple play), pe care le găsesc, mai ales în condiţii de criză, mai avantajoase, sunt de părere reprezentanţii Digital Cable Systems (DCS). "Mai ales în actualele condiţii economice dificile, clienţii caută cele mai avantajoase oferte, iar acestea sunt reprezentate de serviciile triple play, în special datorită ofertelor speciale cu care vin furnizorii. Piaţa locală va fi marcată de o dezvoltare accelerată a accesului la Internet şi a televiziunii - cu un accent pe cea digitală, ceea ce influenţează într-un mod pozitiv evoluţia pachetelor de servicii triple play", a declarat, pentru Curierul Naţional, Dinu Malacopol, CEO Digital Cable Systems. Potrivit acestuia, cele mai cerute abonamente sunt cele de tipul triple play, acestea reprezentând baza pentru creşterea pieţei. "Numărul de pachete integrate de servicii de telefonie, cablu, internet, are o tendinţă de creştere semnificativă de la an de an, de 3 ori chiar în cazul DCS, în 2010, faţă de 2009", a adăugat reprezentantul DCS.
Clienţii români sunt mai rezervaţi în a investi în servicii noi
Întrebat dacă românii mai sunt dispuşi să cheltuie la fel de mulţi bani pe servicii de telecomunicaţii, Dinu Malacopol a explicat, pentru Curierul Naţional, că se resimte o reţinere în cererea de servicii noi. "Piaţa de telecomunicaţii a fost afectată de criză, deşi la un nivel relativ redus faţă de alte sectoare economice, asta pentru că România are în continuare un decalaj important faţă de alte ţări din zonă în ceea ce priveşte accesul la tehnologie. Clienţii sunt mai rezervaţi în a investi în servicii noi di