Politica de pret si proximitatea se numara printre principalele diferente pe care Carrefour le va utiliza pentru a castiga clienti pe segmentul de supermarketuri si a mentine in acelasi timp interesul pentru hipermarketuri.
"In cazul hipermarketurilor, pretul este primul criteriu de alegere al cumparatorilor. La supermarketuri, pretul este abia pe locul al treilea", a declarat Jerome Bonzi, noul director operational pe divizia de supermarketuri a Carrefour Romania.
Primele criterii in alegerea unui supermarket de catre cumparatori sunt proximitatea, accesul facil precum si rapiditatea la case.
"Proximitatea este primul atribut care diferentiaza supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie sa devina un vecin", au precizat reprezentantii Carrefour.
In ceea ce priveste cozile, acestia se angajeaza ca la supermarketurile Carrefour Market, dotate cu 11 case de marcat, sa nu fie mai mult de 3 clienti la o casa.
Carrefour va deschide miercuri, 21 aprilie, primul supermarket Carrefour Market din Bucuresti.
Prin intrunirea criteriilor mentionate mai sus, Carrefour vrea sa atraga clienti pe segmentul de supermarket, in batalia cu principalul competitor pe care il considera Mega Image.
Pe de alta parte, practicarea unui pret mai atractiv in hipermarket decat in supermarket, precum si gama mai larga de 50.000 de produse, comparativ cu 10.000, ii va permite retaielerului francez sa-si pastreze clientii pe formatul de magazin cu care a intrat prima data in Romania, cel de hipermarket.
Dupa o experienta de 10 ani in Turcia in construirea brandului de supermarketuri Carrefour Market, Jerome Bonzi este surprins ca in Bucuresti exista hipermarketuri in interiorul cartierelor.
Reprezentantii retailerului francez au mentionat ca supermarketurile din reteaua locala vor fi denumite Carref