* MINIMAX DISCOUNT: Creşteri ale vânzărilor de 51,95%
Compania miniMAX DIS-COUNT a înregistrat în primul trimestru din 2010 o cifră de afaceri totală de 50,560,892 RON. Cu o reţea naţională ce numără în prezent 31 de unităţi, magazinele au realizat totodată vânzări mai mari cu 51,95% faţă de anul anterior.
Rainer Exel, Director General şi acţionar în cadrul miniMAX DISCOUNT, a declarat: "Comparativ cu aceleaşi suprafeţe existente şi în 2009, numai în luna martie, magazinele au înregistrat vânzări în creştere cu 23,61%, excluzând expansiunea, ceea ce arată trend-ul ascendent pe care se află miniMAX DISCOUNT". Reţeaua miniMAX numără în prezent 31 de unităţi. Administraţia centrală a companiei se află în Bucureşti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp. (C.I.)
* SABMILLER: Volumul de bere vândut în România a scăzut cu 13%
Volumul de bere vândut de SABMiller în România a scăzut organic cu 13% în anul fiscal 2009-2010, încheiat pe 31 martie, comparativ cu intervalul similar al anului fiscal anterior, însă grupul a înregistrat cea mai mare cotă de pe piaţa locală. "În România, am preluat poziţia de lider în privinţa cotei de piaţă în timpul anului, însă volumele comercializate au scăzut cu 13%", se arată într-un comunicat al SABMiller, citat de Mediafax. În Europa, vânzările de bere s-au diminuat organic, în volum, cu 5% în anul fiscal 2009-2010, evoluţia reflectând mediul economic dificil din regiune şi creşterea taxelor în anumite state. Volumele au scăzut cu 3% în Polonia, iar în Cehia şi Rusia s-au redus cu 5%.
SABMiller este prezent pe piaţa românească prin intermediul companiei Ursus Breweries, care deţine patru unităţi de producere a berii la Timişoara, Cluj-Napoca, Buzău şi Braşov. Totodată, grupul a achiziţionat în ianuarie 2009, prin Ursus Breweries, producătorul Bere Azuga.
* AUTOITALIA: 100 de maşini Abarth vândute