Chevrolet Captiva oferă un pachet excelent la un preţ competitiv. În plus, acum are şi o reducere de 13%. Captiva este un model veteran pe piaţa SUV din România. Un aspect cuminte, care ascunde însă o maşină plăcută, confortabilă care se achită onorabil de toate sarcinile.
Chevrolet Captiva este un model aflat în a doua parte a vieţii sale comerciale. Există însă un mare avantaj în momentul în care cumperi astfel de maşini. Ele au depăşit aşa-numitele „boli ale copilăriei", au totate micile neajunsuri depistate de constructor şi rezolvate şi ai şanse să iei o maşină care să nu acuze probleme tehnice, nici măcar minore.
În plus, în cele mai multe cazuri constructorii vin cu oferte speciale, cu echipări suplimentare incluse în pachetele standard, astfel că poţi face de cele mai multe ori afaceri foarte bune. Captiva se aliniază perfect acestei politici.
Cum arată?
În ciuda anilor, Captiva nu pare demodat aşezat lângă modele similare mult mai noi, dar nici nu are acea exuberanţă pe care o gasim la unele modele de factură europeană. Nu este mai puţin adevărat că acest aspect cuminte găseşte mai puţini adepţi decât politica radicală de tipul „îţi place au ba" a lui Renault Koleos de exemplu.
La interior, materialele de finisare sunt în media clasei, însă Captiva oferă în continuare un spaţiu generos. Dacă faci abstracţie de garda la sol şi alte caracteristici constructive specifice SUV-urilor, maşina arată văzută dinspre interior spre exterior mai mult ca un monovolum crossover decât un automobil de teren. Lucru deloc rău, pentru că un SUV de tipul lui Captiva va fi utilizat în proporţie de peste 80% pe asfalt.
În mediu urban, Captiva se dovedeşte surprinzător de confortabilă şi uşor de condus pentru un SUV. Raza de bracare este destul de mică raportată la clasa maşinii, iar aici ajută mult şi consolele d