Ursus Breweries, producatorul berilor Ursus si Timisoreana si liderul pietei locale, cu afaceri de peste 325 mil. euro in 2008, a finalizat anul financiar aprilie 2009-martie 2010 cu o scadere de 13% a vanzarilor, ajungand la aproximativ 5,1 milioane de hectolitri - potrivit estimarilor ZF.
Dupa ani de boom in care producatorul de bere anunta la final de an cresteri ale vanzarilor de peste 20% fiind unul dintre principalele motoare de crestere ale companiei-mama in Europa, Ursus Breweries a devenit in anul financiar 2009-2010 subsidiara SABMiller cu cea mai mare scadere a vanzarilor din regiune.
"Aceste rezultate vin pe o piata in scadere cu peste 18% in perioada aprilie 2009-martie 2010, cea mai mare in context european. Astfel scaderea de volum organica de 13% inregistrata de Ursus Breweries in aceasta perioada este mai mica decat media pietei", a declarat Andrei Haret, presedintele interimar al Ursus Breweries, completand ca scaderea a fost determinata de reducerea consumului. Spre comparatie, Heineken Romania, principalul competitor al Ursus Breweries, a inregistrat anul trecut o scadere tot de aproximativ 13% a vanzarilor in volum, la circa cinci milioane de hectolitri.
Ursus Breweries, producatorul berilor Ursus si Timisoreana si liderul pietei locale, cu afaceri de peste 325 mil. euro in 2008, a finalizat anul financiar aprilie 2009-martie 2010 cu o scadere de 13% a vanzarilor, ajungand la aproximativ 5,1 milioane de hectolitri - potrivit estimarilor ZF.
Dupa ani de boom in care producatorul de bere anunta la final de an cresteri ale vanzarilor de peste 20% fiind unul dintre principalele motoare de crestere ale companiei-mama in Europa, Ursus Breweries a devenit in anul financiar 2009-2010 subsidiara SABMiller cu cea mai mare scadere a vanzarilor din regiune.
"Aceste rezultate vin pe o piata in scadere cu peste 18% in perioada apr