Adrian Sarbu, directorul executiv al Central European Media Enterprises (CME), considera ca preturile pe piata publicitatii TV in Europa Centrala si de Est vor incepe sa creasca in semestrul al doilea, dupa ce au atins nivelul minim in primul trimestru.
"Primim semnale ca tendintele pe pietele noastre s-au imbunatatit un pic si preturile pentru publiciate vor incepe sa creasca din nou in semestrul al doilea. Noi continuam sa sprijinim clientii oferindu-le pachete promotionale si alti stimulenti", a spus Sarbu, citat de Bloomberg.
Publicitate vanduta de CME a scazut in 2009 cu 30% dupa ce companiile si-au redus bugetele de marketing din cauza crizei economice.
In primul semestru CME nu a inregistrat o crestere semnificativa a publicitatii. Cea mai mare crestere a fost inregistrata in Croatia si Slovenia.
CME detine trusturi media in Cehia, Romania, Croatia, Slovenia, Slovacia si Bulgaria.
Sarbu a mai aratat ca CME urmeaza sa comunice in acest an previziuni mai exacte referitoare la evolutia profiturilor in urmatorii cativa ani.
Sarbu considera ca pretul publicitatii din regiune, care a atins un maxim in 2008, ar putea reveni la nivelul anterior crizei in 2011, in functie de evolutia fiecarei piete.
Adrian Sarbu, directorul executiv al Central European Media Enterprises (CME), considera ca preturile pe piata publicitatii TV in Europa Centrala si de Est vor incepe sa creasca in semestrul al doilea, dupa ce au atins nivelul minim in primul trimestru.
"Primim semnale ca tendintele pe pietele noastre s-au imbunatatit un pic si preturile pentru publiciate vor incepe sa creasca din nou in semestrul al doilea. Noi continuam sa sprijinim clientii oferindu-le pachete promotionale si alti stimulenti", a spus Sarbu, citat de Bloomberg.
Publicitate vanduta de CME a sca