Un bucureştean îl acuză pe şeful de sală al restaurantului Riviera, din Capitală, că i-a vorbit urât, după care i-a cerut să părăsească localul. Sursa: Codrin Prisecaru
Bogdan B. a mers, duminică după-amiază, la restaurantul Riviera din Bucureşti. Ieşirea a avut un deznodământ dezolant. Bărbatul îl acuză pe şeful de sală al localului că i-a vorbit urât şi că l-a dat afară din restaurant pentru că a refuzat să se mute la o altă masă, deşi, când s-a aşezat acolo, nu i-a spus nimeni că ar fi rezervat.
De cealaltă parte, oficialii de la Riviera spun că i-au cerut clientului să se mute pentru că ocupa o masă de patru persoane, deşi era însoţit doar de o persoană.
„M-am simţit umilit”
„Duminică am fost la restaurantul Riviera, de pe marginea lacului din Parcul Naţional, împreună cu o prietenă. Am ajuns acolo puţin după ora 13.00. Într-o oră şi ceva, am comandat două fresh-uri de portocale, o cafea, fish-chipsuri şi alune. Veneam destul de des aici, pentru că servirea era de excepţie şi mâncarea foarte bună”, afirmă bucureşteanul. După o oră au vrut să comande câte un profiterol.
„Nu era ospătarul prin preajmă, aşa că l-am întrebat pe şeful de sală dacă putem comanda la el. Mi-a spus că mai întâi trebuie să ne mutăm la altă masă, deşi nu precizaseră că am sta pe locuri rezervate. I-am spus că nu are rost să mă mai mut pentru că în zece minute o să plecăm”, povesteşte bucureşteanul.
Din acest moment, au început problemele. „Înainte de intervenţia şefului de sală, veniseră mai multe persoane care au unit două mese şi probabil nu aveau suficient loc. În spate mai era o masă liberă, ar fi putut să o ia pe aceea”, spune bărbatul.
Refuzul de a se muta la altă masă l-a enervat pe şeful de sală, adaugă clientul. „Mi-a spus că aici nu este berărie şi că de zece minute nu mai consumam nimic. L-am întreb