Producătorul de plăci ceramice Kai Group, deţinut de fondul de investiţii Advent International, estimează un rulaj de circa 3,6 mil. euro pe segmentul de piaţă mediu-lux, respectiv 30% din cifra ce afaceri prognozată pentru acest an, după ce a inclus în portofoliul o nouă gamă de produse proprii denumite Proges Ceramica. „Lansarea unei mărci proprii este următoarea etapă în atingerea obiectivului nostru pe piaţa locală, acela de a deveni liderul pieţei, cu o cotă
Producătorul de plăci ceramice Kai Group, deţinut de fondul de investiţii Advent International, estimează un rulaj de circa 3,6 mil. euro pe segmentul de piaţă mediu-lux, respectiv 30% din cifra ce afaceri prognozată pentru acest an, după ce a inclus în portofoliul o nouă gamă de produse proprii denumite Proges Ceramica.
„Lansarea unei mărci proprii este următoarea etapă în atingerea obiectivului nostru pe piaţa locală, acela de a deveni liderul pieţei, cu o cotă de piaţă de 20 – 25% până în 2012”, a declarat Cătălin Rotaru, country manager Kai România.
Extinderea portofoliului de produse ale companiei au necesitat investiţii de un milion de euro. Kai România a înregistrat anul trecut afaceri de opt milioane de euro la nivel local, după primul an de activitate, şi a anunţat la începutul acestui an că se aşteaptă la o majorare cu 50% a vânzărilor în 2010.
Produsele premium ferite de criză
“Intrarea noastră pe segmentul mediu-lux este justificată de faptul că piaţa produselor premium a fost mai puţin afectată de criză în 2009, iar ponderea valorică de 10-15% a acestui segment a rămas constantă”, a menţionat Rotaru.
Noua gamă de produse va fi disponibilă în reţele de magazine specializate, care permit amenajări şi spaţii de comercializare generoase, la preţuri cuprinse între 10 şi 20 euro/mp.
Kai Group este deţinut din 2007, în prop