Producătorul de plăci ceramice KAI Group a investit 1 milion de euro în extinderea portofoliului de produse, prin lansarea unei noi game de plăci ceramice, care va reprezenta 30% din vânzările totale ale diviziei din România, se arată într-un comunicat remis, ieri, redacţiei.
Astfel, prin noua gamă, compania vrea să intre pe segmentul de mediu-lux al plăcilor ceramice cu o marcă proprie.
Pentru dezvoltarea acestei game KAI a colaborat cu birouri de design din Spania şi Italia, specializate în concepţia de modele de plăci ceramice şi a realizat investiţii în tehnologii de producţie. România reprezintă prima piaţă externă pe care KAI Group îşi lansează noua gamă.
"Intrarea noastră pe segmentul mediu-lux este justificată de faptul că piaţa produselor premium a fost mai puţin afectată de criză în 2009, iar ponderea valorică de 10-15% a acestui segment a rămas constantă", a declarat Rotaru.
Producătorul de plăci ceramice KAI România a înregistrat, după primul an de activitate, o cifră de afaceri în valoare de 8 milioane de euro, iar pentru 2010 estimează o creştere de peste 50% a vânzărilor. KAI România, parte a producătorului internaţional de plăci ceramice KAI Grup, a intrat pe piaţa din România în primăvara anului 2009 şi estima la acea dată o cifră de afaceri de 8-10 milioane de euro, pentru anul 2009.
KAI Grup, unul dintre cei mai importanţi producători de plăci ceramice din Europa de Est, a fost achiziţionată în anul 2007 de Advent International. În urma tranzacţiei fondul american de investiţii a ajuns să deţină 70% din acţiuni. Compania deţine două centre de producţie în Bulgaria, în care au fost investite în prezent peste 40 de milioane de euro.
Producătorul de plăci ceramice KAI Group a investit 1 milion de euro în extinderea portofoliului de produse, prin lansarea unei noi game de plăci ceramice, care va reprezent