La doar 23 de ani, a reuşit să transforme un blog de modă într-un brand de succes, iar creaţiile ei sunt apreciate atât în România, cât şi în străinătate.
Am auzit prima dată de Diana Bobar atunci când a fost invitată la un eveniment pentru studenţi ca să vorbească despre branding. Printre ei, ea părea doar o altă studentă, cu diferenţa că la 23 de ani este un designer de succes. „Ai nevoie doar de pasiune şi determinare ca să poţi să munceşti mai mult decât e nevoie, ca să ajungi acolo unde vrei", le spunea atunci. Poate sună incredibil, dar acesta a fost secretul succesului pentru Diana Bobar. „A fost o pasiune care s-a transformat într-un job full time. Mai mult, viaţa mea e munca mea acum".
Povestea ei începe cu blogul So Fash'On, pe când era o studentă la Facultatea de Arte Plastice din Timişoara care tăia cămăşile de mătase ale tatălui şi rochiile vechi ale mamei ca să îşi facă bluze sau fuste. Posta toate creaţiile pe blogul ei despre modă şi artă şi primea multe comentarii de apreciere de la persoane necunoscute din toate colţurile lumii. De la blog la brandul Diana Bobar Design (DBD) a fost un singur pas. În prima zi a anului 2008 s-a hotărât că vrea să facă o colecţie unitară şi completă de haine. A convins o prietenă să îi împrumute o maşină veche de cusut, iar din banii „de studentă" pe care îi primea de la părinţi a cumpărat câteva materiale la reducere dintr-un depozit. Timp de o lună de zile a cusut o colecţie de 40 de rochii pe caloriferul din apartament, deoarece nu avea o masă suficient de înaltă. A îmbrăcat-o pe prietena ei cea mai bună cu ele şi i-a făcut mai multe poze pe care apoi le-a publicat pe blog.
Prima bluză, creaţie proprie, a fost comandată de o fată din Statele Unite care îi urmărea blogul, după care a primit multe alte comenzi de la persoane care îi descopereau site-ul. „Aşa am hotărât să iau moda în serios", m