Se descrie ca fiind un fan al căilor inovative de a face lucrurile, al companiilor şi mai ales al oamenilor care au puterea de a fi ei înşişi.
„Am 25 de ani din care vreo şapte i-am petrecut jucând handbal, vreo trei ca voluntar şi vreo patru în business development”, aşa începe povestea lui Marius, un tânăr târgumureşean, pasionat de domeniul consultanţei în vânzări şi de modalităţile inovatoare de a dezvolta o afacere. „Am făcut trei ani de voluntariat pentru că vroiam să câştig experienţă practică şi să mă diferenţiez de colegii mei care studiau managementul. La 22 de ani conduceam un ONG, iar în echipa mea aveam 40 de oameni. Până atunci „şeful” era în mintea mea acel personaj pe care lumea, inclusiv eu, dă vina pentru lucrurile care merg prost într-o organizaţie. Ei bine, atunci am avut şansa să văd cum e pe partea cealaltă a baricadei, unde nu mai ai ce reproşa şi trebuie să contribui tu la bunul mers al lucrurilor. În ONG-ul respectiv am prins gustul pentru business development, mai exact dezvoltarea unei organizaţii cu toate procesele ei, prioritar centrat pe zona de marketing şi vânzări. La momentul în care am preluat conducerea ONG-ului respectiv situaţia era foarte gravă fiind nevoie de cineva foarte dedicat şi suficient de nebun încât să creadă în viitorul organizaţiei şi s-o facă să meargă. Astfel am avut la dispoziţie un an şi jumătate de „joacă”, cu nenumărate experimente prin care mi-am rafinat flerul comercial şi antreprenorial”, povesteşte Marius.
Arta de a dezvolta afaceri
După un premiu obţinut pentru rezultate excepţionale în ONG-ul din care a făcut parte, Marius a decis să se specializeze în arta de a dezvolta afaceri. „M-am regăsit foarte bine în rolul de a veni cu idei, de a le pune în practică astfel încât un business să crească. Aşa că am trecut într-o „ligă superioară”, alegând să fac acelaşi lucru, de această da