Cea mai ieftină marcă a grupului Renault-Nissan, Dacia, începe să susţină vânzările grupului franco-nipon. Renault a vândut 85.500 de autovehicule Dacia în primul trimestru, în creştere cu 47%.
Renault a comercializat 79.863 de autovehicule Dacia pentru pasageri, în urcare cu 44,4% faţă de nivelul de 55.313 unităţi din intervalul ianuarie-martie 2009. Din aceastea, 29.436 au fost modele Logan, comparativ cu 30.532 de unităţi în primul trimestru al anului trecut,potrivit unei statistici a Renault. Vânzările Sandero s-au dublat, la 50.231 unităţi, de la 24.775 unităţi. Livrările de autovehicule comerciale uşoare Dacia au avansat de peste două ori, de la 2.730 la 5.638 de unităţi.
Grupul Renault a vândut maşini Logan şi sub brand propriu, respectiv 39.171 în primul trimestru, faţă de 34.507 în perioada similară din anul precedent. Livrările de Renault Sandero au urcat cu 117%, la 28.578 maşini, de la
13.170 unităţi.
În martie, Renault a vândut 38.405 maşini Dacia, cu 50,3% mai multe decât în aceeaşi lună a anului trecut. Livrările de autovehicule pentru pasageri au urcat cu 49,6%, la 36.295, iar cele de vehicule comerciale uşoare cu 70%, la 2.110. Constructorul francez a livrat 149 de modele Duster în luna martie.
Numărul maşinilor Dacia Logan comercializate în martie a scăzut cu 8,8%, la 12.296 de unităţi, iar cele ale modelului Sandero au avansat de două ori, la 23.850. Vânzările de Logan sub brand Renault au crescut cu 23,8%, la 15.529 de unităţi, iar cele de Sandero au urcat de peste trei ori, de la 4.628 la 13.385 de unităţi.
Modelul Duster a fost prezentat oficial pe 2 martie la Geneva, dată la care au început şi înscrierile pentru achiziţia primului SUV al constructorului român. Dacia a vândut anul trecut 300.308 de autovehicule, 25% mai multe faţă de 2008, jumătate din livrări fiind asigurate de modelul Sandero.