Potrivit unui studiu efectuat de National Business Travel Association (NBTA) peste 80% dintre companii au fost afectate de închiderea spaţiului aerian, fiecare dintre acestea înregistrând, în medie, 200.000 de dolari pierdere. Astfel, 160 de angajaţi pe companie au ”uşurat” conturile firmelor pentru care lucrau, din cauza restricţionării traficului aerian care i-a ţinut blocaţi în diverse colţuri ale lumii. În urma cheltuielilor neaşteptate, fiecare companie a pierdut
Potrivit unui studiu efectuat de National Business Travel Association (NBTA) peste 80% dintre companii au fost afectate de închiderea spaţiului aerian, fiecare dintre acestea înregistrând, în medie, 200.000 de dolari pierdere.
Astfel, 160 de angajaţi pe companie au ”uşurat” conturile firmelor pentru care lucrau, din cauza restricţionării traficului aerian care i-a ţinut blocaţi în diverse colţuri ale lumii. În urma cheltuielilor neaşteptate, fiecare companie a pierdut 197.000 de dolari.
Studiul efectuat de NBTA a fost realizat pe mai mult de 2.000 de companii, peste 310.000 de persoane aflându-se în deplasare în interes de serviciu. Potrivit sondajului, toată distracţia strânge o notă de plată pentru companii de mai mult de 367 milioane de dolari.
”A fost un dezastru demn de Cartea Recordurilor şi unul pe care industria aeriană şi-l va aminti ani buni de acum încolo. Managerii din industrie au lucrat peste program mai multe zile împreună cu hotelierii şi unităţile de cazare, companiile aeriene, cele de căi ferate şi cele de închirieri de maşini, totul cu scopul de a-i ajuta pe cei care au fost afectaţi de închiderea spaţiului aerian”, spune Michael W. Mc Cormick, directorul executiv şi COO al NBTA.
Amânarea deplasărilor
De asemenea, închiderea spaţiului aerian a dus la anularea mai multor călătorii de afaceri şi întâlniri. Potrivit NBTA, companiile interogate pentru