Lupta pentru clienti scoate anual peste 10 milioane de euro din buzunarele retailerilor alimentari pentru cataloagele cu oferte promotionale distribuite in cutii postale, potrivit calculelor ZF.
Hipermarketurile sunt cele mai agresive magazine in promovare, revistele acestora ajungand chiar si la tiraje de peste 2 milioane de euro saptamanal. Pentru a atrage 10.000 de oameni in magazin pe zi intr-un oras mare din tara, un hipermarket distribuie cataloage in circa 50.000 de cutii postale la fiecare doua saptamani.
In conditiile in care lupta intre marii retaileri s-a dat anul trecut pe preturi, cutiile postale au devenit neincapatoare pentru astfel de pliante, unele dintre acestea ajungand chiar si la 50 de pagini.
Retailerii spun ca au clienti care vin cu cataloagele in mana in magazine, cautand un produs anume din oferta.
"Sunt clienti care solicita la biroul nostru de informatii catalogul cu oferte in momentul in care intra in magazin, iar altii vin cu el de acasa, decizia de cumparare fiind deja luata", afirma Stefan Runcanu, directorul de marketing al Real Hypermarket Romania.
Lupta pentru clienti scoate anual peste 10 milioane de euro din buzunarele retailerilor alimentari pentru cataloagele cu oferte promotionale distribuite in cutii postale, potrivit calculelor ZF.
Hipermarketurile sunt cele mai agresive magazine in promovare, revistele acestora ajungand chiar si la tiraje de peste 2 milioane de euro saptamanal. Pentru a atrage 10.000 de oameni in magazin pe zi intr-un oras mare din tara, un hipermarket distribuie cataloage in circa 50.000 de cutii postale la fiecare doua saptamani.
In conditiile in care lupta intre marii retaileri s-a dat anul trecut pe preturi, cutiile postale au devenit neincapatoare pentru astfel de pliante, unele dintre acestea ajungand chiar si la 50 de pagini.
Retailerii spun ca au clie