Dragos Cinca, fondatorul retailerului de electronice si electrocasnice Flamingo, urmareste dublarea vanzarilor retelei de magazine Daiso, care comercializeaza produse cu pret unic, la 7-9 mil. euro in acest an.
Cinca, care detine franciza magazinelor japoneze pentru Romania, a adus acest concept pe piata locala in 2007 prin deschiderea primului magazin in Pitesti. Cel mai ieftin produs costa 3,9 lei, iar cel mai scump 9 lei.
"Avem in plan afaceri de 7-9 milioane de euro. Nu sunt insa cifre fixe, chiar daca au trecut cateva luni din 2010, pentru ca este foarte greu de previzonat" a declarat Cinca.
In cursul anului trecut cele 12 magazine ale retelei Daiso au inregistrat vanzari de 4 milioane de euro. Potrivit reprezentantilor companiei vanzarile urmeaza sa creasca in special prin extinderea lantului de magazine cu circa 10 unitati pana la finalul anului.
"Bugetul de dezvoltare este mic, iar obiectul proiectului este acum alegerea locatiilor. Este momentul ideal pentru ca piata de retail este la pamant si mai jos nu are unde sa mearga", a declarat Cinca.
In prezent toate magazinele apartin Daiso, dar reprezentantii companiei au declarat ca ar putea continua extinderea si prin francizare.
Bugetul de dezvoltare pentru cele 10 unitati noi a fost stabilit la 1-2 milioane de euro. Cinca a mentionat ca poarta in prezent discutii pentru alegerea unor posibile spatii de magazine atat in cadrul centrelor comerciale, cat si in locatii stradale. Un nou magazin Daiso ar putea fi deschis in perioada urmatoare in centrul comercial din sudul Capitalei, Sun Plaza.
Reteaua are un portofoliu de circa 20.000 de produse de origine japoneza, principalele repere fiind din gama decoratiunilor interioare, vesela sau a produselor de menaj.
Dragos Cinca, fondatorul retailerului de electronice si electrocasnice Flamingo, urmareste dublarea vanzarilor