Tânărul a reuşit să pună pe picioare atelierul de creaţie The „4th Floor“ în doar doi ani. Orădeanul şi-a făcut loc pe piaţa de advertising prin concepte şi grafici inedite.
Profil:
Născut. 16 mai 1984, Oradea
Studii. Facultatea de Psihologie
Familie. Necăsătorit
Pasiunea pentru imagini şi desen şi-a descoperit-o încă din copilărie. „Când eram copil aveam tendinţa de a mâzgăli tot ce-mi pica în mână, scrijeleam inclusiv pereţii”, spune Bogdan. Magia luminii l-a cucerit tot în primăvara vieţii, când îşi petrecea ore în şir în podul bunicilor. „Podul era locul care mă fascina şi în care mă simţeam în siguranţă. Aveam un cadru de pat roşu, pe care îl priveam minute în şir. Îmi plăcea cum pica lumina pe el, eram fascinat de cromatică”, explică tânărul.
Psihologia imaginii
În adolescenţă, Bogdan a îmbrăţişat arta sub toate formele „În perioada liceului mi-am cultivat boemia. M-am îndrăgostit de chitară, muzica blues şi de literatură. Îmi plăceau analizele de text pentru că profesoara ne dădea libertatea de a învăţa practic. Ne trecea prin simbolism, filosofie, religie”, povesteşte Bogdan. „M-am decis să fac facultatea de psihologie pentru că mă atrăgeau terapiile prin artă. Vroiam să descopăr substraturi ale comportamentului uman”, spune tânărul.
„În anul doi de facultate am fost la noaptea devoratorilor de publicitate. M-am simţit atras de reclame şi de cum se ajunge la ceea ce vedem noi pe ecran”, explică orădeanul. De atunci, Bogdan şi-a canalizat energia către industria reclamei şi a reuşit să se angajeze junior copywriter. „Când am primit primul job într-o agenţie de publicitate, toată pasiunea mea, până atunci în ceaţă, a căpătat un sens”, declară tânărul.
Peste 30 de pălării
În anul 2008, Bogdan a hotărât să se lanseze pe cont propriu. Alături de un prieten a pus bazele atelierului de creaţie The 4th