Pe fondul luptei pentru cotă de piaţă a marilor jucători din telecomunicaţii, piaţa de profil îşi va continua procesul de consolidare în 2010, este de părere Horia Hăhăianu, director general al companiei de comunicaţii "Teletrans". Domnia sa ne-a acordat un interviu în care, pe lângă tendinţele pieţei, ne-a prezentat şi date despre evoluţia companiei în contextul crizei economice, precum şi despre planurile de creştere pentru acest an.
* (Interviu cu domnul Horia Hăhăianu, director general "Teletrans")
Reporter: Într-un an de criză cum a fost 2009, cifra de afaceri a "Teletrans" a crescut cu 22% comparativ cu rezultatele întregistrate în 2008. Care sunt factorii care au condus la această creştere?
Horia Hăhăianu: Creşterea cifrei de afaceri a fost unul dintre obiectivele stabilite la începutul mandatului meu, odată cu venirea la conducerea "Teletrans". Rezultatele au fost peste aşteptările iniţiale: anul trecut am înregistrat o creştere de peste 22% a veniturilor, comparativ cu 2008. Însă nu vorbim doar de o evoluţie ascendentă a cifrei de afaceri, ci şi de o extindere a portofoliului de clienţi şi a vizibilităţii operatorului "Teletrans" în piaţă, de o încredere mai mare din partea unor companii pentru serviciile pe care le oferim şi cu care, ulterior, am încheiat contracte. Un alt obiectiv declarat pentru 2009 a fost creşterea flexibilităţii faţă de clienţi, o măsură ce se impunea indispensabil, având în vedere contextul economic. Am urmărit să depăşim statutul de simplu furnizor de servicii şi să ne transformăm într-un partener strategic al companiilor cu care lucrăm, capabil să le ofere soluţii potrivite şi valoare adăugată.
Rezultatele obţinute vin ca urmare a strategiei de business adoptate şi pe care am implementat-o anul trecut, strategie ce s-a concretizat prin eficientizarea activităţii interne, îmbunătăţirea accesibilităţii la