Un bucureştean îi acuză pe reprezentanţii site-ului www.be-loud.ro că nu vor să-i repare casetofonul auto, care a costat 1.300 de lei, deşi acesta este încă în garanţie. Sursa: Hepta
La începutul anului, un bucureştean de 26 de ani a primit cadou de la prietena lui un casetofon auto - Parrot RKi8400, în valoare de 1.300 de lei. Produsul a fost comandat on-line de pe portalul www.be-loud.ro. După ce aparatul s-a defectat, tânărul susţine că a vrut să-l repare pe garanţie, dar vânzătorul a refuzat. De cealaltă parte, vânzătorul susţine că „s-a umblat la produs”, deci garanţia s-a pierdut.
„Consider că e un abuz”
Ciprian Lupeanu susţine că a fost nevoit să returneze casetofonul după două săptămâni pentru că se bloca frecvent. „L-am ridicat după o săptămână, dar a trebuit să-l duc iar la service, fiindcă refuza să mai pornească”, povesteşte tânărul. Zece zile mai târziu, a telefonat să afle în ce stadiu se află reparaţia. „Mi s-a spus că «s-a umblat neautorizat în unitate», dar eu nu desfăcusem unitatea niciodată. Şuruburile nu erau sigilate şi, cel mai probabil, s-a umblat la el la prima intervenţie în service”, spune Ciprian.
Bucureşteanul susţine că, deşi initial i s-a promis că i se vor returna banii, ulterior i s-a spus că produsul nu mai face obiectul garanţiei. „Consider că e un abuz deoarece nu am desfăcut niciodată aparatul, acesta fiind instalat şi dezinstalat de fiecare dată în service-ul lor. În plus, a stat în garanţie mai mult decât prevedea legea”, afirmă tânărul.
El adaugă faptul că i s-a spus abia după 22 de zile că garanţia este invalidă, adică mult după expirarea termenului legal de soluţionare.
„I s-a oferit posibilitatea reparării, dar a refuzat”
Reprezentanţii portalului be-loud.ro spun că garanţia produselor Parrot nu e asigurată de ei, ci de importatorul acestor pro