Omnicom a avut venituri cu 6,3% mai mari
Veniturile Publicis au crescut cu 8,1%
Havas a înregistrat un avans de 1,4%
Marile grupuri de comunicare din lume au avut un început de an destul de bun, acestea afişând venituri în creştere. În plus, rezultatele anunţate au depăşit estimările specialiştilor din domeniu. Totuşi, pentru această industrie redresarea este destul de fragilă.
Astfel, Omnicom a anunţat că în primul trimestru din 2010 veniturile la nivel mondial au avansat cu 6,3%, la 2,92 miliarde dolari, comparativ cu 2,74 miliarde în trimestrul 1 al anului trecut. Veniturile din PR au crescut cu 5,9 puncte procentuale, în termeni anuali, la 275,5 milioane dolari, potrivit raportului financiar al companiei. Cu toate acestea, profitul grupului a scăzut cu 0,7 puncte procentuale, la 163,4 milioane dolari, de la 164,5 milioane în aceeaşi perioadă din 2009.
"Mediul de business continuă să se stabilizeze şi să se îmbunătăţească", a declarat preşedintele executiv al Omnicom, John Wren, adăugând ca CRM-ul şi PR-ul au avut creşteri foarte puternice. În acelaşi timp, acesta a mai afirmat că trebuie ca agenţiile să vină din ce în ce mai productive, până când clienţii vor fi încrezători.
Rezultatele anunţate de grupul de comunicare au depăşit estimările analiştilor.
Este prea devreme să spună că criza a trecut
La rândul său, Publicis Groupe a înregistrat în primele 3 luni din acest an, venituri consolidate de 1,16 miliarde euro, cu 8,1 puncte procentuale mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Această creştere a fost susţinută de activităţile agenţiilor digitale şi de noile conturi câştigate, conform raportului financiar al companiei.
"Rezultatele anunţate de Publicis Groupe pentru primul trimestru al acestui an depăşesc cele mai optimiste aşteptări ale noastre", a declarat Maurice Lévy