Germanii de la ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) au testat 2 modele de automobile produse de francezi şi unul făcut de italieni, printre care şi un Citroen Nemo. Rezultatele testului nu sunt foarte încurajatoare pentru cei de la Citroen, întrucât Nemo s-a răsturnat la viteza de 80 km/h. Testul a presupus testarea stabilităţii la curbe a unui Citroen Nemo, unui Fiat Cubo şi a unui Peugeot Bipper. Imaginile de mai jos sunt luate în timpul aşa numitului "Elk Test" sau
Germanii de la ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) au testat 2 modele de automobile produse de francezi şi unul făcut de italieni, printre care şi un Citroen Nemo. Rezultatele testului nu sunt foarte încurajatoare pentru cei de la Citroen, întrucât Nemo s-a răsturnat la viteza de 80 km/h.
Testul a presupus testarea stabilităţii la curbe a unui Citroen Nemo, unui Fiat Cubo şi a unui Peugeot Bipper.
Imaginile de mai jos sunt luate în timpul aşa numitului "Elk Test" sau "Testul Elanului", care este utilizat în Suedia de zeci de ani, şi care certifică dacă un autoturism se comportă corect şi sigur atunci când trebuie să evite un obstacol apărut pe carosabil, cum ar fi un elan, animal care poate fi des întâlnit în ţările nordice. Testul se face numai pe asfalt uscat, cu un traseu format din conuri de semnalizare aşezate în forma de S, care simuleaza obstacolul, drumul şi marginile drumului.
ADAC este cel mai mare club automobilistic din Germania şi din Europa, cu aproximativ 16.000.000 de membri înscrişi. În anul 2005, Dacia Logan s-a răsturnat în cadrul aceluiaşi test realizat de ADAC, însă ulterior şi-au cerut scuze întrucât imparţialitatea germanilor a fost îndoielnică.