Comertul online, unul dintre putinele domenii care au crescut chiar si in criza, l-a atras si pe Mihai Brehar, un clujean de 27 de ani care a inceput sa ofere asistenta tehnica pentru dezvoltarea magazinelor online de aproximativ sapte ani.
De doua saptamani, el a lansat insa si o platforma specializata pentru realizarea si dezvoltarea magazinelor online si spera ca aceasta sa-i aduca nu doar clienti romani, ci si din Germania ori SUA.
Antreprenorul a inceput sa lucreze la dezvoltarea platformei Avanticart.ro din 2007, iar investitia a constat doar in timpul sau, nefiind necesara si o anumita suma de bani.
Pentru ca si-a dorit sa testeze programul inainte de a veni cu el pe piata, in 2008 a lansat Sosetaria.ro, un magazin online in care se comercializeaza sosete, printre produsele cu cele mai mari vanzari numarandu-se ciorapii medicinali si cei pentru gravide.
“Am vrut ca astfel sa pot utiliza zi de zi platforma si sa vad toate problemele care pot aparea”, a explicat, pentru Wall-Street, Mihai Brehar (27 de ani).
Ideea de a lansa un magazin de sosete nu a fost intamplatoare.
In 2004, cand era student in anul al treilea la Facultatea de Matematica si Informatica (Universitatea Babes-Bolyai), unul dintre prietenii tanarului a trebuit sa renunte la contractul cu un client german si astfel Brehar a ajuns sa dezvolte un site specializat in comercializarea de sosete, care in prezent are vanzari anuale de circa un milion de euro piata germana.
Pe de alta parte, sosetaria.ro a ajuns anul trecut la vanzari de circa 1.000 de euro pe luna.
Experienta acumulata cu acest magazin online, dar si cu alte opt site-uri pentru care a lucrat din 2003 pana acum, l-a determinat pe Mihai Brehar sa lanseze in urma cu doua saptamani Avanticart.ro, o platforma specializata pentru dezvoltarea de magazine pe Internet.
Platforma ofera facilita