Producătorul de plăci ceramice Cesarom estimează că în acest an va comercializa pe piaţa din Bulgaria produse în valoare de 1 milion de euro, aproximativ 50% din totalul exporturilor, şi mizează, totodată, pentru anul în curs pe exporturi totale de aproximativ 2 milioane de euro, se arată într-un comunicat al companiei. Cesarom vizează pentru 2010 atacarea puternică a pieţei din Bulgaria, dar şi intensificarea prezenţei în Grecia, pieţe pe care şi-a făcut intrarea încă din 2009. "Cesarom, unul dintre cele mai renumite branduri româneşti cu o tradiţie, va ajunge pe pieţele din întreaga lume. În acest sens, în 2010 avem în plan lansarea exporturilor în Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak şi Africa de Sud, dar şi intensificarea prezenţei în Bulgaria şi Grecia", a declarat, în comunicat, Christian Morath.
Extinderea Cesarom în noi regiuni va fi înlesnită şi de participarea companiei, în perioada imediat următoare, la târgurile de profil din Statele Unite ale Americii şi China. "Participarea la aceste târguri, ca producători de plăci ceramice din România, ne va asigura parteneriate cu distribuitori importanţi din toate colţurile lumii şi vor creşte notorietatea brandului Cesarom", a mai spus Morath.
În ceea ce priveşte piaţa bulgărească a plăcilor ceramice, oficialul companiei a declarat că aceasta are o valoare mult mai mică faţă de cea autohtonă, însă, cu toate acestea, consumul per capita este mai ridicat. "Piaţa din Bulgaria este mult mai mică, atât valoric cât şi ca volum, însă este o piaţă pe care vom putea intra uşor datorită sprijinului pe care îl avem din partea retailerilor de tip Do-It-Yourself", a mai spus Christian Morath.
Acesta a adăugat că Cesarom are în plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri estimată la 38,5 milioane de euro.
Producătorul de plăci ceramice Cesarom estimează că în acest an va comercializa pe piaţa