Tnuva Romania, filiala producatorului israelian de lactate cu acelasi nume, care a inceput sa produca in urma cu trei ani pe plan local, a disponibilizat anul trecut 250 din cei 550 de angajati ai companiei si a diminuat semnificativ distributia produselor pe segmentul traditional pentru a putea reduce pierderile companiei cu 25%, la aproximativ 78 mil. lei (18,5 mil. euro).
"In 2009, Tnuva si-a ajustat strategia in vederea reducerii pierderilor si cresterii EBIDTA. Acest lucru s-a reflectat atat la nivel de strategie de brand, cat si la nivel organizational, respectiv prin reduceri de personal la nivelul intregii firme, in principal in distributie", a declarat Adriana Ionescu, directorul de marketing al producatorului de lactate.
Astfel, filiala companiei israeliene a finalizat anul trecut cu afaceri in stagnare in lei si o scadere a cotei detinute din piata lactatelor proaspete, de peste jumatate de miliard de euro. Aceste cifre demonstreaza ca investitia de 55 de milioane de euro si investitiile de milioane de euro alocate promovarii in primii doi ani de activitate au costat prea mult businessul Tnuva din Romania.
Tnuva Romania, filiala producatorului israelian de lactate cu acelasi nume, care a inceput sa produca in urma cu trei ani pe plan local, a disponibilizat anul trecut 250 din cei 550 de angajati ai companiei si a diminuat semnificativ distributia produselor pe segmentul traditional pentru a putea reduce pierderile companiei cu 25%, la aproximativ 78 mil. lei (18,5 mil. euro).
"In 2009, Tnuva si-a ajustat strategia in vederea reducerii pierderilor si cresterii EBIDTA. Acest lucru s-a reflectat atat la nivel de strategie de brand, cat si la nivel organizational, respectiv prin reduceri de personal la nivelul intregii firme, in principal in distributie", a declarat Adriana Ionescu, directorul de marketing al producatorului de lactate