Cocor MediaChannel, cea mai scumpa locatie pentru publicitate outdoor din Bucuresti, a raportat venituri de 1,3 mil. euro anul trecut, si isi propune sa-si creasca business-ul cu 20% anul acesta, pana la 1,6 mil. euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alexandra Enuta, sales & PR manager Cocor Media Channel.
Compania mizeaza pe o crestere a cererii din partea clientilor odata cu redeschiderea magazinului Cocor, pe care sunt amplasate ecranele media ale companiei.
Magazinul, situat pe bulevardul I. C Bratianu din Bucuresti, detine una dintre cele mai mari mediafatade din Europa, cu 3.300 metri patrati de ecrane si iluminatii pe baza de LED-uri.
Anul trecut, mediafatada Cocor MediaChannel a inregistrat venituri de 1,3 milioane euro, fata de un nivel estimat de 1 milion de euro si fata de o scadere cu 30% a pietei publicitare outdoor din Romania, potrivit directorului de vanzari al companiei.
Datorita relansarii magazinului Cocor, compania estimeaza ca anul acesta, mediafatada va inregistra venituri de 1,6 milioane euro, cu 20% mai mult decat in 2009. Relansarea va avea loc in septembrie, sustine Alexandra Enuta.
Conform declaratiilor directorului de vanzari al CocorMedia Channel, serviciile outdoor pe care le ofera compania sunt cu 15% mai scumpe decat cele ale altor locatii outdoor din Bucuresti.
"O campanie lunara de 2.250 clipuri a 10 secunde fiecare la 12 minute timp de 15 ore pe zi costa 20.000 euro", a afirmat Enuta.
Pe de alta parte, studiile de audienta din piata si tranzactiile incheiate cu alte medii, ca tv, print glossy, radio si online, arata ca o campanie lunara Cocor este de 4 ori mai ieftina decat CPP-ul (punctul de rating) echivalent al televiziunilor. Comparativ cu CPT-ul (cost pe mia de persoane) altor medii, o campanie Cocor MediaChannel este de 3 ori mai ieftina decat online,