Cel mai important studiu de piaţă realizat asupra consumatorului din Europa arată că, la categoria automobile, Dacia a trecut pe primul loc în topul încrederii românilor, loc ocupat anul trecut de Mercedes - Benz.Studiul, realizat de Reader's Digest pentru al zecelea an, îşi propune să identifice şi să premieze mărcile care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.Rezultatele "Trusted Brands" din România au evidenţiat schimbări la nivel de percepţie şi înc
Cel mai important studiu de piaţă realizat asupra consumatorului din Europa arată că, la categoria automobile, Dacia a trecut pe primul loc în topul încrederii românilor, loc ocupat anul trecut de Mercedes - Benz.
Studiul, realizat de Reader's Digest pentru al zecelea an, îşi propune să identifice şi să premieze mărcile care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.
Rezultatele "Trusted Brands" din România au evidenţiat schimbări la nivel de percepţie şi încredere faţă de anii precedenţi.
La categoriile bancă, automobile, cameră foto sau companie de asigurări s-au schimbat liderii, în timp ce la alte categorii - electrocasnice, benzinării, cosmetice - ocupanţii locului întâi şi-au întărit poziţia prin procente mai mari, comparativ cu anii trecuţi.
Una dintre marile surprize ale studiului din acest an a fost revenirea în forţă a unor branduri româneşti.
În ceea ce priveşte instituţiile, studiul a relevat că încrederea românilor în unele dintre ele a scăzut dramatic, în timp ce în altele se menţine printre cele mai mari din Europa.
Românii au încredere în piloţi
Astfel, încrederea în Poliţie şi Justiţie rămâne în continuare foarte mică faţă de media europeană (35% şi, respectiv, 22% faţă de 59% şi, respectiv, 40%). În schimb, încrederea în căsătorie este cea mai mare în ţara noastră, cu un procent de