După ce am văzut cum arată uzina Audi din China, a venit rândul celor de la BMW să dezvăluie modul în care chinezii produc maşini bavareze. Este vorba, mai exact, despre fabrica BMW de la Shenyang, de pe porţile căreia ies maşini germane adresate pieţei din China. Sunt însă multe voci care spun că o maşină germană este necesar să fie făcută în Germania pentru a îndeplini standardele de calitate germană, însă cererea şi modul în care creşte piaţa auto din Asia
După ce am văzut cum arată uzina Audi din China, a venit rândul celor de la BMW să dezvăluie modul în care chinezii produc maşini bavareze.
Este vorba, mai exact, despre fabrica BMW de la Shenyang, de pe porţile căreia ies maşini germane adresate pieţei din China. Sunt însă multe voci care spun că o maşină germană este necesar să fie făcută în Germania pentru a îndeplini standardele de calitate germană, însă cererea şi modul în care creşte piaţa auto din Asia determină din ce în ce mai mulţi producători europeni sau americani să acorde o atenţie deosebită acestei pieţe.
Deşi linia de asamblare este automatizată în proporţie destul de mare, din imaginile de mai jos se observă cum chinezii fixează manual capota maşinii. În ceea ce priveşte anumite activităţi manuale care se fac într-o linie de asamblare auto, specialiştii spun că "lucrul manual" este o sabie cu două tăişuri. Dacă pentru cei de la Bentley sau Rolls-Royce, de exemplu, activitatea manuală este un semn al atenţiei la detaliu, pentru maşinile de serie aceasta poate fi marca imperfecţiunii.