Producătorii şi importatorii auto din România sunt pesimişti în ceea ce priveşte vânzările auto în 2010. Statisticile APIA arată că în primele trei luni înmatriculările de maşini noi au scăzut cu 70%, faţă de perioada similară din 2009, în timp ce înmatriculările de maşini second hand au înregistrat scăderi de 54 de procente. "Singura speranţă rămâne programul Rabla", spune vice-preşedintele APIA, Brent Valmar, în cadrul conferinţei Mediafax despre industria auto.
Producătorii şi importatorii auto din România sunt pesimişti în ceea ce priveşte vânzările auto în 2010.
Statisticile APIA arată că în primele trei luni înmatriculările de maşini noi au scăzut cu 70%, faţă de perioada similară din 2009, în timp ce înmatriculările de maşini second hand au înregistrat scăderi de 54 de procente.
"Estimările făcute au fost prea optimiste, iar în prezent singura speranţă rămâne programul Rabla". Iată ce a declarat vice-preşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile, Brent Valmar (audio), în cadrul conferinţei Mediafax despre industria auto.
Pe de altă parte, ministrul Mediului Laszlo Borbely (audio) estimează că producătorii şi importatorii de maşini noi din România ar putea ajunge să vândă 55 de mii autovehicule clienţilor români în 2010.
Ministrul Mediului va cere Guvernului să suplimenteze cu încă 50 de mii numărul de vouchere pentru casarea maşinilor în programul Rabla.
Din februarie până în prezent, prin programul Rabla s-au vândut peste 12.300 de maşini. Potrivit Ministerului Mediului, după Marea Britanie, România are cel mai mare procent de creştere a vânzărilor de maşini noi prin programul de casare. Liliana Simionescu, despre piaţa auto din România.
Producătorii şi importatorii auto din România sunt pesimişti în ceea ce priveşte vânzările auto în 2010. Statisticile APIA arată că în primele trei luni înmatri