Introducerea meniului de criza – de 10 lei, dar si inaugurarea a doua noi locatii (KFC Sun Plaza si KFC Crangasi) au dus la o crestere a cifrei de afaceri cu 11,5%, in primul trimestru din 2010, a lantului de restaurante fast-food KFC.
Pe fondul cresterii peste asteptari din primele trei luni, lantul de restaurante KFC asteapta o crestere de circa 10% a cifrei de afaceri pentru anul in curs. “In 2010 estimam o cifra de afaceri de 160 milioane, in crestere cu circa 10% fata de anul precedent”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Marian Gogu (foto), brand manager KFC Romania.
Un alt factor determinant in avansul pe care l-a luat KFC in primele trei luni a fost si inghetarea preturilor. “In 2010 am schimbat putin politica de marketing si ne-am orientat catre tarife cat mai accesibile. Practic, am preferat sa pierdem din profit, dar sa mentinem constant numarul clientilor”, a declarat Gogu.
Chiar si asa, valoarea medie per tranzactie a inceput sa creasca usor. “In 2009, un an extrem de dificil, valoarea medie a bonului a scazut chiar si cu 20%, insa de la inceputul anului observam o crestere, dar de mici proportii”, mai spune seful KFC Romania.
Noi restaurante KFC in 2010
Dupa succesul celor doua locatii deschise in 2010, KFC are in plan inaugurarea altor restaurante in acest an. “De la intrarea pe piata locala KFC a deschis, in medie, 4-5 restaurante pe an. Este posibil ca anul 2010 sa il finalizam cu mai mult de 5 locatii noi”, declara seful KFC.
Acesta sustine ca, desi se confrunta cu foarte multe oferte, pe fondul scaderii drastice a pietei imobiliare, nu a semnat inca niciun contract. “Evaluam foarte multe oportunitati, dar nu am parafat nimic pana in prezent. Zonele unde KFC are mai putina acoperire sunt regiunea nord vestica (Satu Mare, Maramures) si zona Galati-Braila”, mai spune Gogu, care adauga ca cele ma