Autoturismele, biletele la operă şi alte promoţii oferite la achiziţia unei case noi au fost înlocuite cu reducerile de preţ. Au mai rămas bonusurile de mobilier. Sursa: NorthFoto
Dezvoltatorii imobiliari au redus substanţial bonusurile pentru achi ziţia de apartamente şi susţin că preţurile au ajuns deja la limita profitabilităţii.
Dacă anii trecuţi locuinţele erau însoţite de o serie de produse, de la mobilă şi obiecte sanitare, la electrocasnice şi chiar automobile, anul acesta comercianţii pun mai mult accent pe reducerile de preţ.
Specialiştii în vânzări spun că bonusurile oferite oricum nu-i atrăgeau pe clienţi, care fac eforturi financiare pentru a-şi achiziţiona locuinţa în această perioadă. Astfel, cea mai bună metodă de vânzare este concentrarea asupra preţului final.
Promoţiile excentrice aduc faimă proiectelor
Maşini, televizoare sau sisteme de aer condiţionat - promoţiile năstruşnice promovate intens lunile trecute de comercianţi au început să dispară de pe piaţă. Mulţi dintre cei care au avut astfel de pachete au renunţat astăzi la ele.
„Am avut cele mai interesante promoţii de-a lungul timpului: maşini de lux, abonamente VIP la Operă sau la sala de fitness etc. Am descoperit, pe propria piele, că acestea sunt bune doar ca strategie de marketing şi că nu fac decât să facă proiectul cât mai cunoscut”, spun reprezentanţii complexului Lotus Cişmigiu.
În prezent ei se axează pe reducerile de preţ. „Pentru că nu mai avem nevoie de acest lucru şi vrem doar să vindem apartamentele rămase, am respectat dorinţele clienţilor şi avem, la fie care câteva luni, un alt apartament la promoţie. În această lună, un apartament cu două camere este redus de la 170.000 de euro la 147.000 de euro”, spun aceştia.
Tot pe reduceri mizează şi Brâncuşi Residence, din Capitală, dar şi Col