* real,-: Investiţie de 22,8 milioane euro în cel mai mare hypermarket al reţelei
Retailerul german "real,-", divizie a grupului METRO, a investit 22,8 milioane euro în cel mai mare magazin al lanţului românesc, hypermarket-ul fiind cel de-al patrulea din Bucureşti, respectiv, al 25-lea din ţară.
Având o suprafaţă construită de 14.000 de metri pătraţi, din care 9.713 metri pătraţi reprezintă spaţiul de vânzare, magazinul a fost deschis publicului, ieri dimineaţă.
"În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua planurile de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi", declară Michel Lamoot, directorul general al "real,- Hypermarket" România. Potrivit acestuia, compania îşi propune continuarea investiţiilor în magazine noi, nivelul acestor investiţii situându-se la aproximativ 80 milioane euro pe an. De asemenea, strategia retailerului vizează crearea de noi locuri de muncă, dezvoltarea portofoliului de mărci proprii, precum şi susţinerea producătorilor locali şi regionali (90% dintre furnizorii cu care lucrează compania sunt locali): "Anul acesta am început un program prin care ne adresăm producătorilor locali. Dorim să avem cât mai multe produse româneşti pe rafturi, mai cu seamă produse tradiţionale, în funcţie de regiunea unde este deschis magazinul", explică Michel Lamoot.
Reţeaua de hypermarket-uri "real,-" este prezentă pe piaţa românească din 2006, investiţiile totale în cele 25 de magazine din ţara noastră ajungând, în prezent, la 555 de milioane euro. În ceea ce priveşte zona Capitalei, retailerul a investit 98 de milioane euro în cele 4 magazine deschise în Bucureşti. (Cosmina Capalău)
* "METRO Punct": Un nou concept de magazin, la Satu Mare
Retailerul german METRO Cash&Carry inaugurează, azi, magazinul "METRO Punct", un co