Miliardarul Dinu Patriciu, considerat cel mai bogat roman, a deschis primele magazine sub brandul Mic.ro in Bucuresti, un concept pornit de la zero si care isi propune sa "muste" din cota de piata a chioscurilor de la parterul blocurilor, dar si a marilor magazine, jucatori care se bat pe un consum de 22 de miliarde de euro anual.
Pana in prezent au fost deschise sase magazine, unitatea numarul unu fiind situata pe soseaua Stefan cel Mare, in apropierea restaurantului Perla de la intersectia cu Calea Dorobantilor. Magazinele au suprafete de 70-100 de metri patrati si mai pot fi gasite in Militari sau Colentina. "Vor mai fi deschise vineri alte zece magazine", spun reprezentantii firmei controlate de Dinu Patriciu. Investitia medie in magazinele Mic.ro poate fi estimata la circa 70.000 de euro.
Miliardarul Dinu Patriciu, considerat cel mai bogat roman, a deschis primele magazine sub brandul Mic.ro in Bucuresti, un concept pornit de la zero si care isi propune sa "muste" din cota de piata a chioscurilor de la parterul blocurilor, dar si a marilor magazine, jucatori care se bat pe un consum de 22 de miliarde de euro anual.
Pana in prezent au fost deschise sase magazine, unitatea numarul unu fiind situata pe soseaua Stefan cel Mare, in apropierea restaurantului Perla de la intersectia cu Calea Dorobantilor. Magazinele au suprafete de 70-100 de metri patrati si mai pot fi gasite in Militari sau Colentina. "Vor mai fi deschise vineri alte zece magazine", spun reprezentantii firmei controlate de Dinu Patriciu. Investitia medie in magazinele Mic.ro poate fi estimata la circa 70.000 de euro.