Pe o sigla multicolora din apropierea restaurantului Perla din centrul Capitalei sta scris Mic.ro 1, insemnele primului magazin al retelei prin care Dinu Patriciu incearca sa "fure" clientii chioscurilor de cartier, dar si pe cei ai supermarketurilor.
"Nu intrati decat daca aveti bani multi", spune zambind o doamna in varsta care se odihneste pe banca din fata magazinului. "Era un Plafar inainte aici, dar s-a inchis".
Inauntru insa preturile sunt mai mici decat cele ale chioscurilor din apropiere si ceva mai mari decat in hipermarketuri. O sticla de 0,5 litri de Coca-Cola costa 2,6 lei, iar in apropiere este 3 lei, in timp ce o ciocolata Milka de 100 de grame costa 3,7 lei fata de 4,5 lei la magazinul aflat la 15 metri distanta.
Cosulete galbene, rafturi destul de aerisite si o gama de produse din care nu lipsesc preparatele din carne si lactatele, fructele si legumele, ziarele si nici produse de patiserie, coapte la cateva cuptoare asezate in spatele casei de marcat. Alte preturi? 3,1 lei pentru un litru de lapte Zuzu cu 1,5% grasime, 2 lei un kilogram de mere si 7 lei un kilogram de rosii. Produsele din carne sunt furnizate de Metro, in timp ce preparatele din pui sunt produse de Transavia.
"Am deschis de vineri. Sunt sase magazine pana acum, mai e unul in Colentina, doua in Militari, pe bulevardul Iuliu Maniu, si vineri vor mai fi deschise inca zece", spune unicul comerciant din magazin, asistat probabil de managerul de unitate.
Din partea reprezentantilor firmei, discretia este totala. Numarul de contact al firmei Mic.ro Retail inregistrat la Registrul Comertului este al unui avocat care nu a dorit sa ofere niciun fel de informatii privind planurile firmei.
Neoficial, surse din piata spun ca pana in prezent au fost deja semnate 20 de contracte de inchiriere pentru spatii comerciale in toate zonele Capitalei, alte 50 de co