Veniturile Orange România au scăzut, în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cu 10,2%, la 237 de milioane de euro. În acelaşi timp, numărul clienţilor companiei a crescut cu 7%, la 10,8 milioane.
Compania înregistra, în primele trei luni ale anului trecut, venituri de 264 de milioane euro, iar numărul clienţilor companiei era de 10,1 milioane.
Venitul mediu anualizat pe utilizator (în cele 12 luni încheiate la sfârşitul perioadei analizate, a fost de 88 de euro în primul trimestru al acestui an, faţă de 114 euro la finele perioadei similare din 2009, respectiv 92 de euro la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut.
"Creşterea bazei de clienţi cu abonamente, datorată acţiunilor intense de fidelizare, şi stabilizarea veniturilor sunt indicatorii care au marcat performanţa companiei în primul trimestru al anului, în ciuda sezonalităţii acestei perioade", a declarat directorul general al Orange România, Thierry Millet, într-un comunicat transmis de companie.
Acesta mai este de părere că îmbunătăţirea evoluţiei veniturilor observată de la lună la lună confirmă perspectiva de stabilizare economică din acest an.