Pasionat de design încă din facultate, Adrian a ales o carieră în branding. Fiecare proiect la care lucrează reprezintă pentru el o provocare.
Totul a început cu pasiunea pentru informatică, în liceu. După ce a terminat liceul însă, şi-a dat seama că nu va rezista să fie programator toată viaţa şi a trecut în cealaltă exptremă, la design industrial. „Designul este o joacă pentru mine, un domeniu care îţi permite să dai frâu imaginaţiei şi să o foloseşti pentru a crea ceva. La început luam o poză şi făceam tot felul de schimbări. Schimbam culori, decupam sau dădeam diferite efecte pozelor. Acum fac branding, adică creez imaginea firmelor. Mai exact, o firmă care are nevoie de o imagine, îmi furnizează informaţiile necesare pentru ca eu, mai apoi, să pot crea ceva care să îi mulţumească. Este un întreg proces, uneori mai simplu alteori un chin. Contează mult starea de spirit în care sunt în momentul în care lucrez la forma, sigla, culoarea respectivă. Câteodată un logo îmi poate lua 15 minute pentru că sunt inspirat, dar poate dura şi trei zile”, spune designerul.
Face branding pentru firme
Agenţiile de branding sunt tot mai populare pe piaţa românească în ultimii ani. Firmele care apelează la specialişti pentru a-şi crea o imagine sunt tot mai multe. „Firmele încetează cu timpul să îşi mai creeze un brand cu angajaţi din bucătăria proprie. Unele firme sunt mai pretenţioase drept pentru care este nevoie de experienţa şi profesionalismul specialiştilor. De asemenea, sunt firme care nu ştiu exact ce vor. În aceste cazuri, specialiştii pot găsi modalităţi de a folosi puţinele informaţii pe care le au la dispoziţie pentru a crea ceva inedit”, explică Adrian.
Designerul mureşean lucrează acum la agenţia de branding Imagistica din Cluj Napoca. „Proiectul la care lucrez acum, împreună cu echipa mea, este un design pentru un energizant care v